Vragen Klanten

MEEST GESTELDE VRAGEN KLANTEN

Vragen Bestelling

Nee, onze winkel staat voor iedereen open. Maar wil je vaker bij ons kopen, dan is dit wel makkelijker. Je hoeft het adres niet steeds opnieuw in te voeren.

U kunt onder andere op de volgende middelen betalen:

  • Contant bij afhalen in Almere (op afspraak)
  • Betaling Vooraf (u verkrijgt eerst een Proforma Factuur)
  • iDEAL
  • BanContact (voor onze Belgische klanten)
  • PayPal

 

Bij bestelling en directe betaling voor 15.00 uur, wordt de bestelling dezelfde dag nog verzonden, mits op voorraad.

Als het meezit hebt je jouuw bestelling de volgende dag in huis, maar door drukte kan de levertijd langer zijn. Hou hier rekening mee.

Over het algemeen zijn alle fan artikelen uit voorraad leverbaar. Mocht het door jouw bestelde artikel niet op voorraad zijn, dan ontvang je van ons zo snel mogelijk een bericht.
Wil u het weten voordat u een bestelling doet, dan mag u natuurlijk ook even bellen: 036 8 444 666.

Eenvoudig een teleurstelling voorkomen?
Voorkom een teleurstelling en besteld tijdig. Meestal wordt je bestelling de volgende dag aangeboden door PostNL of DPD (België, extra dag). Helaas kan het soms voorkomen dat je bestelling een dag later wordt bezorgd. Wij vragen jouw hier rekening mee te houden, als je een bestelling doet voor een verjaardagscadeau.
Het is altijd vervelend om met lege handen te staan, als jouw bestelling een dag na een verjaardag wordt bezorgd. Het is eenvoudig teleurstelling te voorkomen, wanneer je iets eerder besteld.

Wij maken gebruik van PostNL als verzendpartner. Afhankelijk van wat je besteld, wordt de bestelling verzonden als brievenbuszending of als pakketpost.

Brievenbuszending

Voor deze verzendwijze hoef je niet thuis te blijven. Vaak is dit voor een: pen, sleutelhanger, banier enzovoort. Kleine bestellingen dus.

Pakketpost

Dit zijn of groter artikelen die niet door de brievenbus passen of artikelen waarvan u meer dan 1 besteld. Deze passen dan samen niet meer door de brievenbus.

Over het algemeen hebben wij een levertijd van 1 dag. Voor 15.00 besteld is dezelfde dag verzonden, mits op voorraad.

Nederland

Bij bestellingen binnen Nederland worden geen verzendkosten extra berekend. Het getoonde artikel is namelijk inclusief de verpakkings- en verzendkosten.

Europa

Voor verzending naar Europa, buiten Nederland,  gelden extra verzendkosten.

Lukt het niet om de bestelling goed te plaatsen en (of) wordt er een foutmelding getoond.

Neem dan contact met ons op.

Telefoon: 036 - 8 444 666

Of stuur een email met onderstaande gegevens:

  • Naam
  • Straatnaam met nummer
  • postcode en plaats
  • telefoonnummer
  • het artikelnummer of foto van het fan artikel

U ontvangt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur.

De fan artikelen zijn dan op uw naam gereserveerd.

Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.

Vragen FanPlaza

Ja, FanPlaza is een bedrijf. FanPlaza is een E-commerce winkel onder beheer van TAL-Office.

Nee. Het is op onze locatie niet toegestaan een winkel te houden. Wel is het mogelijk om artikelen af te halen op afspraak.

De bestelling kunt je op de website plaatsen. Bij de wijze van betalen kies je voor afhalen. Vervolgens kun je een voorkeur ingeven van datum en tijd.

Telefonisch zijn wij op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 - 18.00 uur, telefoonnummer 036 -8 444 666

Natuurlijk mag je ook een email sturen naar info@fanplaza.nl

Onze webwinkel Fan-Of is 24 uur per dag benaderbaar.

Je kunt ook Chatten. Zijn we niet online, laat dan een bericht achter. Wij beantwoorden deze zo snel mogelijk.

Vragen Artikelen

Heb je een vraag of een voorstel dan vernemen wij dit graag per email, chat of brief. Wij streven er naar om jouw vraag of voorstel binnen de 24 uur te beantwoorden.

Heb je een klacht, dan is dat altijd vervelend voor zowel jouw als voor ons. Natuurlijk willen wij dit zo spoedig mogelijk afhandelen. 

We vragen je vriendelijk om jouw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jouw hiervan op de hoogte stellen.

Ja, FanPlaza verkoopt uitsluitend officiële (echte) artikelen. Dit zijn artikelen die of in eigen beheer of in licentie vorm op de markt worden gebracht. Deze artikelen zijn bijna altijd te herkennen aan de speciale 'licentie-zegel' met of zonder een hologram.

X