2010_fanplaza_logo_lr

De meest gestelde vragen van klanten.

1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?

2. Hoe kan ik bestellen?

3. Op welke manier kan ik betalen?

4. Wanneer en op welke wijze wordt de bestelling aangeboden?

5. Heeft u ook een winkel?

6. Wat is de levertijd?

7. Wanneer en hoe is FanPlaza bereikbaar?

8. Wat zijn de kosten voor de verzending?

9. Is FanPlaza wel een bedrijf?

10. De bestelling lukt niet?

11. Kan ik met iDEAL betalen?

12. Verkoopt FanPlaza ECHTE MERK artikelen?

1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?

     Nee, onze winkel staat voor iedereen open. U kunt alle fan artikelen zien en de foto's iets vergroten

     (klik op de foto of op de vergrootglas), zodat u het artikel nog beter kunt waarnemen

2. Hoe kan ik bestellen?

     In het kort:

  • U plaatst artikelen in het winkelwagen/winkelmandje,
  • U kiest of u de bestelling komt afhalen in Almere of dat deze door PostNL wordt bezorgd.
  • U rekent af door ingave van betaalwijze en u geeft uw adresgegevens in.
  • U controleert uw bestelling.(u kunt deze nog steeds annuleren)
  • U bevestigd uw bestelling
  • U verkrijgt een bevestiging per email.

     Stapgewijs:

  • Klik bij het artikel op het winkelwagentje. Bij artikelen met maten, zoals kleding en schoenen, klikt u eerst nog even op 'Bestel nu'.
  • Klik vervolgens op 'plaats in winkelmandje'.
  • Daarna kunt u kiezen om verder te winkelen of af te rekenen.
  • Kiest u voor verder winkelen bij FanPlaza, dan herhaalt u de eerste 2 stappen
  • Kiest u voor afrekenen, dan verkrijgt u de verzendmethode. U kiest hier voor Afhalen in Almere of bezorgen door PostNL.
  • Daarna drukt u op veilig bestellen.
  • Hierna worden de voorwaarden getoond. Na het doorlezen geeft u akkoord.
  • U komt nu in een beveiligde gedeelte van de winkel en er wordt gevraagd naar de wijze van betaling en persoonlijke adresgegevens.
  • Na het invullen, kunt u uw bestelling nog controleren, maar ook nog annuleren.
  • Wanneer u vervolgens druk op 'Verstuur Order', wordt uw bestelling aangemaakt en verkrijgt u per email uw bestelbevestiging.

3. Op welke manier kan ik betalen?

     U kunt met de volgende middelen betalen:

  • Contant bij afhalen in Almere (op afspraak)
  • Betaling Vooraf (u verkrijgt eerst een Proforma Factuur)
  • iDEAL


4. Wanneer en op welke wijze wordt de bestelling aangeboden?

  • Afhalen in Almere (op afspraak)

          Woont u in de buurt en/of wilt u verzendkosten besparen, dan kunt u uw bestelling ook afhalen in

          Almere. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een voorkeur van datum in tijd aangeven. Zodra

          uw bestelling klaarstaat, bellen wij u voor een definitieve afspraak.

  • Bezorgen door PostNL Aangetekend

          Kiest voor PostNL, dan wordt uw bestelling bij u thuis aangeboden. Bent u niet thuis, dan wordt uw

          bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer uw bestelling wederom niet kan

          worden geaccepteerd, dan kunt u deze de volgende dag afhalen op de vermelde locatie op het

          nietthuis bericht.

  • PostNL Brievenbus (niet aangetekend)

          Past de enveloppe door de brievenbus, dan kan het ook als brievenbus post worden afgehandeld.

          De kosten zijn lager echter kunnen wij geen garantie geven op de verzending c.q. aankomst. Het

          risico ligt bij de klant.

5. Heeft u ook een winkel?

    Ons bedrijf is gevestigd in een woonwijk, waar een winkel niet wordt toegestaan. Wel is het mogelijk om

    artikelen af te halen op afspraak. De bestelling kunt u op de website plaatsen. Bij de wijze van betalen

    kiest voor afhalen. U kunt vervolgens een voorkeur ingeven van datum en tijd.

6. Wat is de levertijd?

    Afhankelijk van de betaalwijze, leveren wij uiterlijk met zo'n 1 tot 5 werkdagen. Vaak is uw bestelling, na

    ontvangst van uw betaling, de volgende dag in huis. De meeste fan artikelen zijn dan ook uit voorraad

    leverbaar. (vandaag besteld, morgen in huis).

    Ook is het mogelijk om bij de opmerkingen van de bestelling een gewenste bezorg-datum aan te

    geven.  

    Op zaterdagen vindt er geen verzending plaats.

7. Wanneer en hoe is FanPlaza bereikbaar?

    Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 09.00 - 18.00 uur, telefoonnummer 036 - 8 444 666

    Email kunt u altijd versturen naar info@fanplaza.nl

    Onze webwinkel is 24 uur per dag bereikbaar.

 8. Wat zijn de kosten voor de verzending?

     FanPlaza werkt op basis van 'All Inclusive'

     Dit houdt in, dat de verpakkingskosten en verzendkosten al in de prijzen zijn verwerkt.

     Wel zo makkelijk en u weet wat u er uiteindelijk voor betaald.

     Alle fan artikelen die breekbaar zijn, dienen extra te worden verpakt. Dit maakt de uiteindelijke totaal

     prijs van deze artikelen helaas duurder.

     Wil u een bestelling afhalen, dan gelden er andere prijzen.

9. Is FanPlaza wel een bedrijf?

    Ja, FanPlaza is een onderdeel van TAL Automation en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

    Al onze bedrijven hebben raakvlakken op sport. Al onze gegevens vindt u onder CONTACT

 

10. De bestelling lukt niet?

       Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen en/of verkrijgt u een foutmelding.

       Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 036 - 8 444 666), maar u kunt ook een email sturen met

       minimaal de volgende gegevens:

  •  Naam
  •  Straatnaam met nummer
  •  postcode en plaats
  •  telefoonnummer
  •  het artikelnummer of foto van het fan artikel

       U krijgt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur.

       De fan artikelen zijn dan ook voor u gereserveerd en ziet u dat deze klopt.
 

11. Kan ik met iDEAL betalen?

      Ja, u kunt met iDEAL betalen

 

12. Verkoop FanPlaza ECHTE MERK artikelen?

      Jazeker, alle (fan)artikelen zijn origineel gelicenseerde artikelen. Oftewel artikelen dit door de club c.q.

      eigenaar zijn uitgebracht. Meestal zijn de artikelen voorzien van een licentie-zegel. Wilt u meer weten

      over de licentie-zegels of namaak bestrijding ga dan naar TAL Licensing Service.