![]() |
De meest gestelde vragen van klanten.
1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?
2. Hoe kan ik bestellen?
3. Op welke manier kan ik betalen?
4. Wanneer en op welke wijze wordt de bestelling aangeboden?
5. Heeft u ook een winkel?
6. Wat is de levertijd?
7. Wanneer en hoe is FanPlaza bereikbaar?
8. Wat zijn de kosten voor de verzending?
9. Is FanPlaza wel een bedrijf?
10. De bestelling lukt niet?
11. Kan ik met iDEAL betalen?
12. Verkoopt FanPlaza ECHTE MERK artikelen?
1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?
Nee, onze winkel staat voor iedereen open. U kunt alle fan artikelen zien en de foto's iets vergroten
(klik op de foto of op de vergrootglas), zodat u het artikel nog beter kunt waarnemen
2. Hoe kan ik bestellen?
In het kort:
Stapgewijs:
3. Op welke manier kan ik betalen?
U kunt met de volgende middelen betalen:
4. Wanneer en op welke wijze wordt de bestelling aangeboden?
Woont u in de buurt en/of wilt u verzendkosten besparen, dan kunt u uw bestelling ook afhalen in
Almere. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u een voorkeur van datum in tijd aangeven. Zodra
uw bestelling klaarstaat, bellen wij u voor een definitieve afspraak.
Kiest voor PostNL, dan wordt uw bestelling bij u thuis aangeboden. Bent u niet thuis, dan wordt uw
bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer uw bestelling wederom niet kan
worden geaccepteerd, dan kunt u deze de volgende dag afhalen op de vermelde locatie op het
nietthuis bericht.
Past de enveloppe door de brievenbus, dan kan het ook als brievenbus post worden afgehandeld.
De kosten zijn lager echter kunnen wij geen garantie geven op de verzending c.q. aankomst. Het
risico ligt bij de klant.
5. Heeft u ook een winkel?
Ons bedrijf is gevestigd in een woonwijk, waar een winkel niet wordt toegestaan. Wel is het mogelijk om
artikelen af te halen op afspraak. De bestelling kunt u op de website plaatsen. Bij de wijze van betalen
kiest voor afhalen. U kunt vervolgens een voorkeur ingeven van datum en tijd.
6. Wat is de levertijd?
Afhankelijk van de betaalwijze, leveren wij uiterlijk met zo'n 1 tot 5 werkdagen. Vaak is uw bestelling, na
ontvangst van uw betaling, de volgende dag in huis. De meeste fan artikelen zijn dan ook uit voorraad
leverbaar. (vandaag besteld, morgen in huis).
Ook is het mogelijk om bij de opmerkingen van de bestelling een gewenste bezorg-datum aan te
geven.
Op zaterdagen vindt er geen verzending plaats.
7. Wanneer en hoe is FanPlaza bereikbaar?
Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 09.00 - 18.00 uur, telefoonnummer 036 - 8 444 666
Email kunt u altijd versturen naar info@fanplaza.nl
Onze webwinkel is 24 uur per dag bereikbaar.
8. Wat zijn de kosten voor de verzending?
FanPlaza werkt op basis van 'All Inclusive'
Dit houdt in, dat de verpakkingskosten en verzendkosten al in de prijzen zijn verwerkt.
Wel zo makkelijk en u weet wat u er uiteindelijk voor betaald.
Alle fan artikelen die breekbaar zijn, dienen extra te worden verpakt. Dit maakt de uiteindelijke totaal
prijs van deze artikelen helaas duurder.
Wil u een bestelling afhalen, dan gelden er andere prijzen.
9. Is FanPlaza wel een bedrijf?
Ja, FanPlaza is een onderdeel van TAL Automation en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Al onze bedrijven hebben raakvlakken op sport. Al onze gegevens vindt u onder CONTACT
10. De bestelling lukt niet?
Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen en/of verkrijgt u een foutmelding.
Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 036 - 8 444 666), maar u kunt ook een email sturen met
minimaal de volgende gegevens:
U krijgt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur.
De fan artikelen zijn dan ook voor u gereserveerd en ziet u dat deze klopt.
11. Kan ik met iDEAL betalen?
Ja, u kunt met iDEAL betalen
12. Verkoop FanPlaza ECHTE MERK artikelen?
Jazeker, alle (fan)artikelen zijn origineel gelicenseerde artikelen. Oftewel artikelen dit door de club c.q.
eigenaar zijn uitgebracht. Meestal zijn de artikelen voorzien van een licentie-zegel. Wilt u meer weten
over de licentie-zegels of namaak bestrijding ga dan naar TAL Licensing Service.